Zavlažovací sprcha AquaCount
Kód: 34279Související produkty
Detailní popis produktu
Během zavlažování můžete sledovat spotřebu vody.
Nejen, že budete moci spolehlivě zavlažovat rostliny v květináčích nebo záhony pomocí zavlažovací sprchy AquaCount značky GARDENA, ale také budete mít vždy možnost sledovat vlastní spotřebu vody. Integrovaný průtokoměr vám nabízí spolehlivou podporu udržitelného zavlažování, a tím i úsporu vody. Vaše rostliny budou potěšeny jemným postřikem, můžete také regulovat intenzitu proudu vody na zadní straně sprchy. Ovládání je jednoduché a díky ergonomické rukojeti se zahradní sprcha pohodlně vejde do ruky. Zejména při delším zavlažování ulevíte vaší ruce tím, že využijete praktickou funkci blokování. Displej průtokoměru lze otáčet tak, aby byl stejně pohodlný pro leváky i praváky a díky 4 funkcím vám poskytne zajímavé informace.
Funkce 1 a 2 ukazují celkovou spotřebu vody, např. za den a za sezónu.Funkce 3 ukazuje přesnou spotřebu vody na proces zavlažování a funkce 4 vám dává přehled o průtoku vody v litrech nebo galonech za minutu.
Zavlažovací sprcha AquaCount je odolná vůči UV-záření a mrazu, a proto ji můžete nechat venku po celý rok. GARDENA poskytuje na tento výrobek z důvodu jeho vysoké kvality pětiletou záruku. AquaCount: zavlažování zahrad s odměřenou péčí.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Zavlažování |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Výrobky značky GARDENA, vyráběné v německém Ulmu, jsou v oboru péče o zahradu upřednostňovanou značkou milionů majitelů domů a zahrad po celém světě. Důvodem je skutečnost, že výrobky GARDENA nabízí ucelenou řadu veškerého potřebného vybavení – bez ohledu na to, zda se jedná o zavlažovací systémy, čerpadla, robotické sekačky, výrobky smart system, výrobky pro péči o trávník, péči o keře a stromy, zahradní nářadí, nářadí na obdělávání půdy nebo výrobky pro městské zahradničení (city gardening). Současná značka GARDENA je přední značkou v oboru vysoce kvalitního zahradního nářadí v Evropě a má zastoupení ve více než 80 zemích po celém světě. K oslovování zákazníků, kteří svou zahradu považují za „živoucí prostor, který je součástí přírody“ a místo dobré pohody, rekreace a zábavy, využívá emocionální přístup.