Hadice Comfort FLEX 9 x 9 (1/2") 10 m bez armatur
Kód: 34224Související produkty
Detailní popis produktu
Hadice s profilem Power Grip, 10 m
GARDENA hadice FLEX Comfort s profilem Power Grip zaručuje perfektní spojení mezi hadicí a spojkou. Díky nové technologii funguje toto blokování jako ozubená kola. Profil Power Grip umožňuje to, co si mnozí majitelé zahrad již dlouho přáli: spolehlivé spojení s dokonalou přídržnou sílou. Pozitivní vedlejší efekt nového profilu: hadice se lépe navíjí a dobře kloužou. Díky textilii se spirálovými oky s dvěma spirálami v opačných směrech, je hadice odolná vůči tlaku a udržuje svůj tvar, ale je pružná a snadno se s ní manipuluje. Netvoří se na ní uzly, ani se nekroutí. Jsou to ty nejlepší předpoklady pro pohodlné a flexibilní použití ve vaší zahradě. V případě potřeby může být systematicky propojována pomocí fitinků Original GARDENA System a přípojných zařízení.
Neobsahuje škodlivé plastifikátory (ftaláty), ani těžké kovy a samozřejmě je odolná vůči UV-záření. Díky tloušťce stěn je obzvláště robustní a trvanlivá. Tlak, při kterém dojde k prasknutí: 25 barů.
Záruka společnosti Gardena: 20 let.*
*Zaregistrujte si svůj výrobek GARDENA nejpozději do 3 měsíců od jeho zakoupení na oficiálních stránkách Gardena a získejte na něj prodlouženou smluvní Záruku.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Zavlažování |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Výrobky značky GARDENA, vyráběné v německém Ulmu, jsou v oboru péče o zahradu upřednostňovanou značkou milionů majitelů domů a zahrad po celém světě. Důvodem je skutečnost, že výrobky GARDENA nabízí ucelenou řadu veškerého potřebného vybavení – bez ohledu na to, zda se jedná o zavlažovací systémy, čerpadla, robotické sekačky, výrobky smart system, výrobky pro péči o trávník, péči o keře a stromy, zahradní nářadí, nářadí na obdělávání půdy nebo výrobky pro městské zahradničení (city gardening). Současná značka GARDENA je přední značkou v oboru vysoce kvalitního zahradního nářadí v Evropě a má zastoupení ve více než 80 zemích po celém světě. K oslovování zákazníků, kteří svou zahradu považují za „živoucí prostor, který je součástí přírody“ a místo dobré pohody, rekreace a zábavy, využívá emocionální přístup.