Zahradní nůžky Classic A/S
Kód: 34245Detailní popis produktu
Kovadlinkové zahradní nůžky pro spolehlivé stříhání starších dřevnatých větví
GARDENA kovadlinkové zahradní nůžky Classic s horním nožem s nepřilnavým povlakem se skvěle hodí ke stříhání starších, dřevnatých větví a výhonků. Ergonomicky tvarované rukojeti s přídavnými měkkými prvky na horní rukojeti zajišťují při stříhání maximální pohodlí. Nůžky mají praktický jednoruční uzávěr pro bezpečné skladování.
Vlastnosti:
- Špičková kvalita výrobků Gardena německé výroby zaručují důvěryhodný výkon, spolehlivost a neustálé inovace.
- Princip stříhání kovadlinka, kde přesně broušený horní nůž přichází do kontaktu s pevnou kovadlinkou. Díky optimálnímu přenosu síly jsou kovadlinkové nůžky Classic obzvláště vhodné pro stíhání dřevnatých větví a výhonků.
- Pohodlná manipulace díky ergonomické rukojeti. Perfektně se drží a měkké komponenty, integrované do horní rukojeti, poskytují nezbytné neklouzavé vlastnosti a jsou šetrné k zápěstí v jakékoliv stříhací situaci.
- Bezpečné skladování díky jednoručnímu bezpečnostnímu uzávěru. Nůžky lze snadno uzamknout jednou rukou a poté je bezpečně skladovat.
Technické parametry:
- Maximální průměr stříhaného materiálu 18 mm
- Typ střihu Kovadlinka
Doplňkové parametry
Kategorie: | Zahradní nářadí |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 0.175 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Výrobky značky GARDENA, vyráběné v německém Ulmu, jsou v oboru péče o zahradu upřednostňovanou značkou milionů majitelů domů a zahrad po celém světě. Důvodem je skutečnost, že výrobky GARDENA nabízí ucelenou řadu veškerého potřebného vybavení – bez ohledu na to, zda se jedná o zavlažovací systémy, čerpadla, robotické sekačky, výrobky smart system, výrobky pro péči o trávník, péči o keře a stromy, zahradní nářadí, nářadí na obdělávání půdy nebo výrobky pro městské zahradničení (city gardening). Současná značka GARDENA je přední značkou v oboru vysoce kvalitního zahradního nářadí v Evropě a má zastoupení ve více než 80 zemích po celém světě. K oslovování zákazníků, kteří svou zahradu považují za „živoucí prostor, který je součástí přírody“ a místo dobré pohody, rekreace a zábavy, využívá emocionální přístup.